mandag 23. januar 2012

I belong to you

"Lord this day has not been
easy
So many thought going
through my head
In my struggle to find a way,
I try to think of what You've
said
But in my coldest despair, I
find it hard to read Your word
So I'm asking You, look into
my heart, Lord I need Your
care

When there's nothing more
than tears
All I know is, I belong to You
When the world awakes my
fears
All I know is, You belong to me

Lord this day has not been easy
It's like I'm left here by myself
With no one to understand
what I feel when my scars
heal
Lord it's hard to pretend, it's
like I'm sitting here all alone
So I'm asking You to comfort
me, Lord take my hand

Lord I pray You'll never leave
Because I count on Your
unfailing love
When I struggle to believe
Help my eyes to see what I
can be
Lord be my light in the storm
Carry me

When there's nothing more
than tears
All I know is, I belong to You
When the world awakes my
fears
All I know is, You belong to me"
Roar Farstad

Dette er teksten til en sang jeg har hørt på mye de siste månedene. Den er fra plata til Rigmor Daland, som jeg har referert til før, "Never-Ending Love".  Anbefales på det sterkeste! (fins både på Itunes og Spotify)
Det føles som denne sangen, og flere av de andre, er skrevet bare til meg :)  Den treffer meg skikkelig, og gir meg håp og styrke til å gå videre, på dager som jeg trenger det.
Jeg kommer visst stadig tilbake til akkurat dette her på bloggen, men det betyr så mye for meg å vite at jeg ikke er alene. At Han er ved min side hele tiden, at jeg tilhører Han. Og jeg vil så gjerne at du og skal vite det, og få erfare det!

2 kommentarer:

  1. Er så enig med deg Renate, jeg hører på den cd-en i bilen, hjemme, på i-poden min,
    bare såååå nydelige tekster,godt å vite at vi aldri er alene,selv om det er det en ofte føler....
    Klem

    SvarSlett
  2. Syns det er nydelig at du kommer tilbake til dette gang på gang, jeg, for det er jo det det handler om - det er jo sånn Gud er, en som alltid er der, sammen med deg. Du ER aldri, aldri alene - og ja, sangen er nydelig. Takk for at du delte. Dette traff meg veldig i dag. klem til deg!

    SvarSlett

Kom gjerne med tilbakemeldinger på det jeg skriver. Det setter jeg pris på!