fredag 4. januar 2013

Godt nyttår!



Nytt år, nye muligheter!!
Det er alltid spennende med et nytt år, men jeg er ikke blant dem som har en haug med forsetter og tanker for det nye året, bare noen....:)
Fremst av alt håper jeg på mange hyggelige øyeblikk med familie og venner! Ingenting er mer verdifullt!!
Ellers kan jeg jo så klart bli i bedre form, bli en bedre kone og mamma, lære noe nytt, lese flere bøker, få mer orden og system i hus og hjem, dra på en fin ferie, bruke penger på fine ting osv :) men bare hvis det er lystbetont, for å gi meg selv dårlig samvittighet kan jeg godt bli litt dårligere til :)
Ønsker deg et fantastisk nytt år med følgende herlige (favoritt) sitat:

"May your coming year be filled with magic and dreams and good madness. I hope you read some fine books and kiss someone who thinks you're wonderful, and don't forget to make some art - write or draw or build or sing or live as only you can. And I hope, somewhere in the next year, you surprise yourself." Neil Gaiman

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kom gjerne med tilbakemeldinger på det jeg skriver. Det setter jeg pris på!