torsdag 17. november 2011

Kongsdøtre


I dag blir det et aldri så lite reklameinnlegg...
Jeg er med i et kvinnearbeid som heter Kongsdøtre. Vi har husmøter annenhver uke i Lyngdal og Søgne, og ønsket er å hjelpe kvinner ut av sorg, skyld, sår og skam og lede dem inn i alt Gud har for dem.
Denne høsten har vi gitt ut en bok med vitnesbyrd fra noen av de kvinnene som er med i Kongsdøtre, der de forteller om sin vei ut i frihet. Blant annet forteller min mamma om hvordan det var å miste lillebroren min. Boka er ikke så tjukk, men veldig bra. Overskuddet av boksalget går til Heidi Bakers fantastiske arbeid i Mosambik, Iris Ministry.
Boka koster 240 kr. Ta kontakt på mail hvis du kunne tenke deg en.
Et lite julegavetips med mening ;)

2 kommentarer:

  1. Så fin bok!!! Den må jeg ha!! Kan jeg bestille den her?

    SvarSlett
  2. Fint å lese den her bloggen din også!!
    Fikk boken av Lene till jul...
    Klem Irene

    SvarSlett

Kom gjerne med tilbakemeldinger på det jeg skriver. Det setter jeg pris på!