lørdag 10. september 2011

Redd for sterke ord


Her er eg igjen, o Gud.
 Eg håpar det er greit.
 Som oftast brukar eg å be den lista som du veit, men no kjem eg for å sei deg noko du sa først til meg.
 Du skal få høyra at eg elskar deg.

 Eg elskar deg.
 Eg er redd for sterke ord.
 Men eg vil så gjerne bruka dei, for gleda er så stor.
 Eg elskar deg, ingen kjærleik er som din.
 Eg ville berre sei eg elskar deg.

 Eg har tenkt på bodet ditt, å elska Herren Gud,
 med hjarta, sjela. vitet mitt, men sanninga veit du.
 Gud eg klarar ikkje elska deg, for eg sjølv vil vera størst.
 Kun om eg mottek kjærleik frå deg først.

 Kan eg våga sei Eg elskar deg.
 Eg er redd for sterke ord.
Men eg vil så gjerne bruka dei, for gleda er så stor.
 Eg elskar deg, ingen kjærleik er som din.
Eg ville berre sei eg elskar deg.

Dette er teksten fra en nydelig sang, som kanskje er mest kjent fra Solveig Leithaug. Jeg hørte den første gang når jeg bare var 10-12 år gammel, og den fant med en gang veien til hjertet mitt. Den har betydd uendelig mye for meg, og gjør det fremdeles.
Noen ganger når jeg ikke vet hva jeg skal be synger jeg denne istedet...
Den oppsummerer på en måte nerven i kristenlivet mitt - det er jo det det hele handler om, at Gud elsker meg og derfor ga sin sønn for meg. Kan jeg gjøre noe annet enn å elske han tilbake?


2 kommentarer:

  1. Lykke til med din nye blogg, jeg kommer sikkert til å titte innom deg her også:) Klemmer

    SvarSlett
  2. Den sangen er så nydelig. Lette etter teksten i dag, og havnet i bloggen din. Koser meg med å lese litt videre...

    SvarSlett

Kom gjerne med tilbakemeldinger på det jeg skriver. Det setter jeg pris på!