mandag 19. september 2011

Rett fokus


"For øvrig, søsken, de ting som er sanne, de ting som er av god moral, de ting som er rettferdige, de ting som er rene, de ting som er verd å elske, de ting som det tales vel om, om det er et ærbart liv, og om det er noe som er verdt å bli rost, så legg dere alt dette på sinne!"
Fil.4.8

Min bønn er at hovedfokuset mitt i livet skal være på disse tingene, og ikke de som skaper bekymring og frykt. At jeg skal konsentrere meg om å elske de fantastiske menneskene som jeg har rundt meg, i stedet for å fokusere på dem som ikke er her lengre. At jeg skal strebe etter å snakke fint om mennesker i stedet for å være ei skikkelig sladrekjerring..
At jeg skal være rask med gi komplimenter og ros, og sen med å kritisere.
Heldigvis har jeg Jesus her til å hjelpe meg!


1 kommentar:

  1. Det du skrev i det forrige innlegget talte rett til meg. Tusen takk!!! Det ble til trøst for meg. Og det gikk kjempefint på fredag. Mandag skal jeg i ilden igjen. Skal bare dele et lite innlegg på 5 min, men er nervøs, for nå er det her i byen.

    SvarSlett

Kom gjerne med tilbakemeldinger på det jeg skriver. Det setter jeg pris på!