fredag 6. januar 2012

Godt nyttår!


Et helt nytt og ubrukt år ligger foran meg.
Spennende, og kanskje bittelitt skummelt. Hva vil skje dette året? Hvilke gleder og hvilke utfordringer ligger på lur?
Jeg håper at jeg i løpet av dette året vil komme enda nærmere min kjære Frelser, at jeg vil bli tryggere på meg selv og hva jeg har i Han.
Jeg vil øve på å være meg selv hver dag, uten å sammenligne meg med alle andre. Jeg er jo god nok i massevis :) Og det er du og!!
Jeg vil bety noe for noen, bry meg om noen, gjøre en liten forskjell for noen. 
Kjenner at jeg gleder meg til dette året :)

Godt nyttår, kjære deg! 

1 kommentar:

  1. Godt nytt år til deg, Renate! Og jeg håper dette året blir helt fantastisk for deg, med mange gleder og oppmuntringer i livet ditt! Og det at du ønsker å bry deg om noen og gjøre en liten forskjell - vet du, det gjør du allerede, ved å være den du er gjennom bloggen din! :) Ønsker deg Guds velsignelse i året som ligger foran. Fortsett å blogge ;) Klem

    SvarSlett

Kom gjerne med tilbakemeldinger på det jeg skriver. Det setter jeg pris på!