lørdag 14. januar 2012

Tusen spørsmål

Jeg tror vi alle har mye vi ikke forstår, og gjerne skulle hatt et svar på.
Jeg har hvertfall det :)
Denne videoen har samlet mange av disse spørsmålene og er satt sammen på en helt utrolig måte.
Den tok pusten av meg når jeg så den, og rørte meg skikkelig.
Hvis du har drøye 10 minutter å avse så anbefales den på det varmeste!!

(Hvis filmen stopper mye opp når du ser den her på bloggen, anbefaler jeg å gå inn på youtube istedet...har selv litt dårlig erfaring med å se filmer på blogger..)

Vi kan gjøre en forskjell!! :)

3 kommentarer:

  1. Wow.. Tårene renner nå. Dette var en sterk video. Takk for at du la den ut her på bloggen din. Fikk også lyst til å legge den ut på min blogg..Og gjerne tipse om din :)
    Har lagt meg til som følger, setter utrolig pris på sånne oppmuntrende blogger som din!:)
    Klem fra Maria

    SvarSlett
  2. Hei, jeg så bloggen din via min søsters blogg(Maria). Ble utrolig rørt av denne videoen. Oppmuntrende å vite at man kan gjøre en forskjell. Man kan selvfølgelig velge å sitte på rompa men alle spørsmålene sine, men det vil ikke jeg! "send meg"

    SvarSlett
  3. Har endelig fått satt meg ned og sett denne filmen. Må ha helt ro rundt meg når jeg skal se slikt noe. Veldig sterkt, og veldig utfordrende syns jeg. Takk for at du delte denne - og for alt du skriver her :) klem til deg

    SvarSlett

Kom gjerne med tilbakemeldinger på det jeg skriver. Det setter jeg pris på!